OFERTA PRACY
Kierownik Działu Technicznego
Zakres obowiązków:
- • bezpośredni nadzór nad wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników, w tym kontrola przestrzegania przepisów, postanowień, uchwał, zarządzeń i decyzji organów Spółdzielni w zakresie podległych spraw,
- • nadzór i uczestnictwo w procesie wyboru wykonawców,
- • przygotowanie i nadzór nad realizacja planów remontów zasobów spółdzielni,
- • nadzór nad prawidłową gospodarką zasobami mieszkaniowymi.
- opracowanie SIWZ i koordynacja przebiegu postępowań w zakresie pozyskania wykonawców i dostawców zamówień zgodnie z obowiązującymi regulaminami,
- • zapewnienie nadzoru nad realizowanymi robotami remontowymi, odbiory robót, tworzenie kosztorysów wstępnych prac, przedmiarów,
- • prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych,
- • nadzór i kontrola prowadzonych spraw związanych z egzekwowaniem i rozliczaniem szkód w ramach zawartych ubezpieczeń majątkowych mienia Spółdzielni.
- kontrolowanie stanu technicznego obiektów budowlanych w zasobach spółdzielni,
- • nadzór i kontrola prowadzonych spraw związanych z egzekwowaniem i rozliczaniem szkód w ramach zawartych ubezpieczeń majątkowych mienia Spółdzielni.
•• analiza problemów technicznych eksploatowanych nieruchomości,
•• proponowanie zakresu remontów, w tym rozwiązań technicznych,
•• analiza i opiniowanie zleconych projektów, kosztorysów, ekspertyz,
•• organizowanie prac remontowych i konserwacyjnych,
•• udział w postępowaniach przygotowawczych do przeprowadzenia procesu budowlanego,
•• organizacja przetargów na roboty budowlane oraz sporządzanie dokumentacji przetargowych, udział w komisjach przetargowych,
•• udział w uzgodnieniach w zakresie prac budowlanych planowanych przez podmioty trzecie na terenie lub w pobliżu nieruchomości Spółdzielni,
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne,
- • uprawnienia budowlane,
- • doświadczenie zawodowe min. 5 lat
- • staż pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym min. 2 lat,
- • przynależność do PIIB,
- • dobra znajomość obsługi programów MS Office,
- • wiedza w zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi - rozliczania kosztów,
- • mile widziana znajomość przepisów prawa spółdzielczego ,
- • samodzielność, rzetelność i dyspozycyjność,
- • brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym,
- • prawo jazdy.
Oferujemy:
-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-zwrot kosztów podróży służbowych – limit kilometrów,
-praca w stałych godzinach od 7 do 15,
-wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania w realizację zadań,
-praca w małym zespole.
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, tylko w przypadku przekazania tradycyjnej aplikacji pocztą lub złożenia jej w oddziale – odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej).
Niezbędne jest umieszczenie klauzuli (dotyczy aplikacji tradycyjnych):
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Informacje dodatkowe:
- skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne;
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy;
- za datę złożenia dokumentów za pośrednictwem poczty przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Spółdzielni ‘Cegiełka”
- rozpatrywane będą oferty kompletne, złożone w wymaganym terminie, zgodne z wymaganiami formalnymi;
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganych kompetencji;
Termin składania aplikacji: do dnia 17 października 2025 r.
Oferty należy składać w biurze Spółdzielni lub przesyłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa „Cegiełka”
ul. Dworcowa 3B 50-456 Wrocław tel. 71/344-46-69
z dopiskiem "OFERTA PRACY”
Zarząd skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
« powrót archiwum aktualności