50-456 Wrocław, ul. Dworcowa 3b
tel. 71 344 46 69,
NIP: 8960003622

 Godziny otwarcia Spółdzielni

poniedziałek - piątek od 7:00 do 15:00

 Telefony Kontaktowe

Dział Członkowsko-Mieszkaniowy

tel. 71 344 46 69 wew. 103

Dział Techniczny

tel. 71 344 46 69 wew. 101, 102
kom. 503 861 398 lub 453 249 053 

Księgowość

71 344 46 69 wew. 104
71 344 46 69 wew. 105 (główna księgowa)

Telefony alarmowe

999  Pogotowie Ratunkowe
998  Straż Pożarna
997  Policja
986  Straż Miejska

Telefony Awaryjne

993  Pogotowie Fortum
992  Pogotowie Gazowe
991  Pogotowie Energetyczne
994  Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne
801 880 013  Pogotowie Dźwigowe Schindler
600 364 536  Hydraulik
789 115 383  Elektryk
71 777 95 01  Centrum Zarządz. Kryzysowego
(prosimy dzwonić tylko w razie niedostępności pozostałych telefonów)

 

Zarząd SM „Cegiełka”

Dariusz Choroszy - Prezes
Barbara Roczon-Piotrowska -Zastępca Prezesa
Małgorzata Majcherek - Członek Zarządu

Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość spotkania się z Zarządem w każdą środę (między 7:00 a 17:00), po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu. 

Aktualności, przetargi

OFERTA PRACY

Kierownik Działu Technicznego

 Zakres obowiązków:

  • • bezpośredni nadzór nad wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników, w tym kontrola przestrzegania przepisów, postanowień, uchwał, zarządzeń i decyzji organów Spółdzielni w zakresie podległych spraw,
  • • nadzór i uczestnictwo w procesie wyboru wykonawców,
  • • przygotowanie i nadzór nad realizacja planów remontów zasobów spółdzielni,
  • • nadzór nad prawidłową gospodarką zasobami mieszkaniowymi.
    • opracowanie SIWZ i koordynacja przebiegu postępowań w zakresie pozyskania wykonawców i dostawców zamówień zgodnie z obowiązującymi regulaminami,
    • • zapewnienie nadzoru nad realizowanymi robotami remontowymi, odbiory robót, tworzenie kosztorysów wstępnych prac, przedmiarów,
    • • prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych,
      • • nadzór i kontrola prowadzonych spraw związanych z egzekwowaniem i rozliczaniem szkód w ramach zawartych ubezpieczeń majątkowych mienia Spółdzielni.
        • kontrolowanie stanu technicznego obiektów budowlanych w zasobach spółdzielni,

•• analiza problemów technicznych eksploatowanych nieruchomości,

•• proponowanie zakresu remontów, w tym rozwiązań technicznych,

•• analiza i opiniowanie zleconych projektów, kosztorysów, ekspertyz,

•• organizowanie prac remontowych i konserwacyjnych,

•• udział w postępowaniach przygotowawczych do przeprowadzenia procesu budowlanego,

•• organizacja przetargów na roboty budowlane oraz sporządzanie dokumentacji przetargowych, udział w komisjach przetargowych,

•• udział w uzgodnieniach w zakresie prac budowlanych planowanych przez podmioty trzecie na terenie lub w pobliżu nieruchomości Spółdzielni,

 Wymagania:

wykształcenie wyższe techniczne,

  • • uprawnienia budowlane,
  • • doświadczenie zawodowe min. 5 lat
  • • staż pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym min. 2 lat,
  • • przynależność do PIIB,
  • • dobra znajomość obsługi programów MS Office,
  • • wiedza w zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi - rozliczania kosztów,
  • • mile widziana znajomość przepisów prawa spółdzielczego ,
  • • samodzielność, rzetelność i dyspozycyjność,
  • • brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym,
  • • prawo jazdy.

 Oferujemy:

 -stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

-zwrot kosztów podróży służbowych – limit kilometrów,

-praca w stałych godzinach od 7 do 15,

-wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania w realizację zadań,

-praca w małym zespole.

 Wymagane dokumenty:

 CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, tylko w przypadku przekazania tradycyjnej aplikacji pocztą lub złożenia jej w oddziale – odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej).

 Niezbędne jest umieszczenie klauzuli (dotyczy aplikacji tradycyjnych):

„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

 Informacje dodatkowe:

-  skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne;

-  nadesłanych dokumentów nie zwracamy;

-  za datę złożenia dokumentów za pośrednictwem poczty przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Spółdzielni ‘Cegiełka”

-  rozpatrywane będą oferty kompletne, złożone w wymaganym terminie, zgodne z wymaganiami formalnymi;

-  proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganych kompetencji;

Termin składania aplikacji: do dnia 17 października 2025 r.

Oferty należy składać w biurze Spółdzielni lub przesyłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa „Cegiełka”

ul. Dworcowa 3B 50-456 Wrocław tel. 71/344-46-69

 z dopiskiem "OFERTA PRACY”

 Zarząd skontaktuje się z wybranymi kandydatami.

 

 



10.10.2025

« powrót archiwum aktualności

© 2010-2025 Wrocław SM Cegiełka       aktualności  |  mapa strony

Wykonanie: BESTGO.PL